Reklamační asistent

 

S naší službou reklamační asistent bude Vaše případná reklamace bez starostí a nemusíte již platit drahé poštovné. Zašleme Vám reklamační štítek, který stačí nalepit na balíček a podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny. Ta má dnes již přes 600 partnerských míst takže si určitě vyberete tu svojí. A to vše pouze za poplatek 40 kč!

 

Jak postupovat:

  1. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a sdělte nám o co se jedná
  2. Zašleme Vám pokyny pro úhradu 40 Kč poplatku
  3. Jakmile obdržíme platbu odešleme Vám na e-mail reklamační štítek
  4. Ten stačí vytisknout, nalepit na Váš balíček a podat na výdejním místě Zásilkovny (seznam zde)
  5. A Zásilkovna ho doručí do našich rukou

 

V případě reklamace prosím postupujte podle pokynů v kategorii Reklamace

Reklamační asistent