Reklamační asistent

 

  • Potřebujete odeslat zboží do nějakého servisu nebo k nám na reklamaci? Doporučujeme využít služeb přepravní společnosti poslu.to. Kurýři poslu.to od Vás balík vyzvednou na kterékoliv Vámi určené adrese a doručí ho tam kam si přejete. Veškeré informace o této přepravní službě naleznete na stránkách poslu.to.

 

Nebo máte možnost využít reklamačního asistenta Zásilkovny. V tom případě Vám zašleme reklamační štítek, který stačí nalepit na balíček a podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny. A to pouze za 69 Kč!

Jak postupovat v případě této varianty:

  1. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a sdělte nám o co se jedná
  2. Zašleme Vám pokyny pro úhradu 69 Kč poplatku
  3. Jakmile obdržíme platbu odešleme Vám na e-mail reklamační štítek
  4. Ten stačí vytisknout, nalepit na Váš balíček a podat na výdejním místě Zásilkovny (seznam zde)
  5. A Zásilkovna ho doručí do našich rukou

 

V případě reklamace prosíme vždy postupujte podle pokynů v kategorii Reklamace

Reklamační asistent