Reklamační asistent

 

Pokud nám potřebujete vrátit zboží nebo nám ho odeslat reklamaci, tak je možné využít služby reklamačního asistenta. V tom případě Vám zašleme reklamační štítek, který stačí nalepit na balíček a podat na kterékoliv pobočce Zásilkovny. A to pouze za 79 Kč!

 

Jak to probíhá?

  1. Kontaktujte nás e-mailem a sdělte nám o co se jedná
  2. Zašleme Vám pokyny pro úhradu 79 Kč poplatku
  3. Jakmile obdržíme platbu odešleme Vám na e-mail reklamační štítek
  4. Ten stačí vytisknout, nalepit na Váš balíček a podat na výdejním místě Zásilkovny (seznam zde)
  5. A Zásilkovna ho doručí do našich rukou

 

V případě reklamace prosíme vždy postupujte podle pokynů v kategorii Reklamace

Reklamační asistent